ترولی:

هنگامی که این کار شامل سهولت کار در انبار یا محل کار صنعتی است ، بسیاری از ما اصول اساسی را نادیده می گیریم و به سمت خریدهای پیچیده و با تکنولوژی بالا می رویم. آنها تصور می كنند كه نوآوری ها محل كار را برای همه افراد درگیر امن تر و بهتر خواهد ساخت. آنها اشتباه نمی کنند ، اما تعدادی از اساسی ترین پیشرفت های اساسی را که می توان برای کارمندانی که به شدت درگیر فعالیت های تجاری یا صنعتی هستند ، نادیده گرفتند. تجهیزات مناسب برای حمل و نقل مواد ، از جمله ترولی صحیح ، می تواند به اندازه هر قطعه دستگاه رباتیک یا برنامه نظارت بر فن آوری پیشرفته ، برای این مکان ها انقلاب بزرگی باشد.

به طور قطع ، ایجاد این بحث در محیطی که بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران طبقه آموزش دیده اند ، فکر می کنند که در مورد کارایی بیشتر از طریق فناوری ، شکل می گیرند. برای آن دسته از متخصصان ، ارزش بررسی تعدادی از مهمترین پیشرفتهای محل کار را دارد که ممکن است با استفاده از ترولی ساده و سنگین انجام شود. شما باید در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری نسبتاً کمی برای این تجهیزات لازم است ، لازم به ذکر است که هنگام مدیریت روزمره کار و همچنین کار در محل کار باید ترولی در نظر گرفته شود.

برترین مزایای استفاده از ترولی:

مزایای استفاده از ترولی بسیار زیاد است که می تواند کارایی کار شما را به طور آشکاری بهبود بخشد. خواه از نظر مالی بهتر باشد یا از تولید بهتر ، صاحبان مشاغل می توانند از هر یک از این مزایا استفاده کنند تا به راحتی همه چالش های محل کار را مستقیماً پشت سر بگذارند.

فناوری مطمئناً در محیط کار نقش مهمی دارد ، خصوصاً در مشاغل تجاری که می توان از آن برای ردیابی همه چیز از ساعت کارگر تا موجودی کالا استفاده کرد ، اما لزوماً تنها راه بهبود اقتصادی به روش انجام کار نیست. در واقع ، یک مجموعه عالی از ترولی می تواند تأثیر قابل توجهی در انبار استاندارد یا تسهیلات تجاری صنعتی داشته باشد.

آیا به دنبال چیزی هستید که اساساً سالها پس از خرید ارزش فریاد بزند؟ این چیزی است که ی ترولی تقریباً در هر مورد انجام می دهد. شایان ذکر است که چندین نوآوری در زمینه فناوری پیشرفته برای صاحبان مشاغل صنعتی امروزی در بهترین حالت زودگذر است. ماه آینده بسیاری منسوخ می شوند و سال آینده به جایگزینی احتیاج دارند و به طور قابل توجهی بار کارمندان کسب و کار را افزایش می دهند. با گذشت زمان حتی تجهیزات الکترونیکی نیز به تعمیر و نگهداری ، تعمیرات و جایگزینی نهایی احتیاج دارند. برعکس ، ترولی نیازی به این هزینه ها ندارد.

ترولی تاشو به عنوان یک خرید از قبل بسیار مقرون به صرفه است و فقط بخشی از تجهیزات الکترونیکی متحرک یا ابزارهای پیشرفته با هدف تولید سطوح بالاتر بهره وری هزینه دارد. از آنجا که قبل از نیاز به تعویض ، مدت زمان بیشتری طول می کشد ، که نشان می دهد صاحبان مشاغل هر روز که حتی باید ترولی تعویض شود ، هر روز فقط با کسری از این مقدار هزینه می کنند. بودجه کسب و کار سپاسگزار خواهد بود.

بسیاری از افراد از شغل خود در انبارها و سایت های صنعتی لذت می برند ، زیرا آنها آماده کار با دست خود هستند و در طول روز به میز کار منتقل نمی شوند. بیشتر مشاغل معمولاً از چنین شخصی با آغوش باز استقبال می كنند و این اجازه را می دهد كه كارگران به همان اندازه كه احساس راحتی می كنند به کارهای بدنی نیاز داشته باشند. موضوع این است که این مشاغل غالباً با بسته ها و ابزارهایی کار می کنند که فقط سنگین تر از آن نیستند که بتوانند به صورت یکنواخت بلند شوند. در عوض ، به راحتی باید همه چیز را در اطراف تاسیسات چرخاند.

صاحبان مشاغلی که ترولی سکو را در آغوش می گیرند ، به کارگران توانمند خود این انعطاف را می دهند که دست ها ، پاها و پشت خود را استراحت دهند و احتمال ابتلا به رگ به رگ شدن یا پارگی عضلات را کاهش دهند. حتی کمتر ممکن است از مشکلات مشترک رنج ببرند ، که می تواند آنها را برای همیشه دنبال کار با مشاغل خاص معقول ببیند. در عصری که هزینه های مراقبت های بهداشتی همچنان در حال افزایش است و به نظر می رسد انتصابات پزشکان نیاز به برنامه ریزی های گسترده دارند ، صاحبان مشاغل باید با تأمین امنیت دو ترولی سیستم عامل و اداره کار منظم آنها به کارکنان خود احترام بگذارند.

 


قطعاً ترولی از صدمات زیادی در بین صنایع جلوگیری می کند. حدس بزنید از چه چیز دیگری می توانند جلوگیری کنند؟ خستگی این یک راز نیست که بلند کردن اجسام سنگین برای ساعتها ، روز به روز کار خود را به عهده کارگرانی می گذارد که فقط انسان هستند. با این حال ، با یک ترولی ، این بار به ابزاری منتقل می شود که همراه چرخ ها ، دسته ها و سایر روش های مناسب برای نگهداری اشیا سنگین در محل در حالی که آنها بدون زحمت به اطراف زمین منتقل می شوند ، وجود دارد.

کارگرانی که نیاز به تلاش کمتری برای انجام هر کار دارند به سادگی آماده هستند تا در طول روز کارهای دیگر را به عهده بگیرند. به احتمال زیاد آنها سعی خواهند کرد کارهای بیشتری انجام دهند ، سطح بهره وری را افزایش دهند و هزینه های کلی کسب و کار را کاهش دهند.  

وقتی بیشتر مردم به ترولی فکر می کنند ، تصویری از نارنجی شدید ایجاد می کنند ، مدل ایستاده ای که مترادف کار ساخت و ساز و عملیات انبار شده است. این احتمالاً به این دلیل است که ترولی ایستاده قطعاً از همه محبوب تر است ، اما این تنها مدل مفید برای مشاغل صنعتی امروز نیست. در حقیقت ، ترولی ایستاده حتی ممکن است بهترین گزینه برای بسیاری از افرادی که در حال حاضر در بازار هستند برای یک حالت حمل و نقل بسیار بهتر است.  

اکنون یک روز ، ترولی با توانایی تبدیل کالاها از یک مکان به مکان دیگر مشخص می شوند. آنچه در گذشته فقط در پیکربندی های عمودی فروخته می شد اکنون مدل های قابل تبدیل است که به راحتی به ترولی یا تسهیلات تبدیل می شوند؟ به این معنی که یک ترولی معمولاً برای سه هدف کاملاً متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد و بحث اقتصادی را برای تصویب که در ابتدا در این مقاله بیان شد ، تقویت می کند.

صنایع به همان اندازه که برای یک کارگر همه کاره ارزش قائل هستند ، یک ابزار انعطاف پذیر را ترجیح می دهند. ترولی متناسب با این مدل ، با مدل هایی که از حمل و نقل قائم فراتر رفته و تا آنجا که ممکن است بدون هزینه اضافی ، تاج پوشش می دهد. این ابزار / تجهیزات همچنین می تواند برای تأمین نیازهای وزنی ، از 25 کیلوگرم گرفته تا یک کامیون دستی که ممکن است بیش از 1000 کیلوگرم را تحمل کند ، بدون تسلیم شدن در برابر فرسایش ، ساییدگی ، یا شاید خطای کارگر ، برآورده شود.

خرید یک سیستم با فناوری پیشرفته معمولاً یک قمار بزرگ است ، زیرا استفاده از آن برای بسیاری از مشاغل به راحتی منسوخ می شود یا بسیار پیچیده است. با این وجود ترولی برای کارگران آسان است ، چه کارمندی با فن آوری و چه افرادی که ساده کار دستی را ترجیح می دهند. این ترولی ساخته شده اند تا نه تنها برای چند ماه دوام آورند ، به استثنای سالهای پایانی. بسیاری از ترولی چندین دهه متوالی دوام می آورند بدون نیاز به یک تعمیر. برخی دیگر پس از مدت زمان طولانی استفاده ، گاهاً به لاستیک جدید احتیاج دارند. اینها نگرانی های نسبتاً کمی هستند.

در شرایط اقتصادی فعلی ، صنایع به نفع خود سرمایه گذاری در تجهیزات را انجام می دهند که ممکن است به عنوان یک سرمایه گذاری طولانی مدت عمل کند. حتی به آنها توصیه می شود خریدهایی را انجام دهند که کوچک ، موثر باشد و از نظر استخدام ، سطح کارکنان و میزان تولید کل شرکت تفاوت واقعی ایجاد کند. واگن برقی ناهموار به سادگی چنین سرمایه گذاری است. در حالی که مشاغل همیشه برای خرید سیستم های پیشرفته یا گزینه های بزرگتر تجهیزات مناسب خود را دارند ، ترولی نشان دهنده یک خط شروع قابل اعتماد است که پس از تحویل توسط تولید کننده یا تأمین کننده معتبر و معتبر ، الزامات و مزایای تجارت را آشکارتر می کند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر با كارشناسان تجهیز گستر خاورمیانه تماس بگيريد. 4283-4437-021

 

 


نظرات